Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Τριήμερο με την Μαρία



Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Σήμερα , πήρα τον Απόλλωνα στο σπίτι μου. Είμαι πολύ χαρούμενη γι’ αυτό. Φάγαμε μαζί, τον πήγα στο δωμάτιό μου να δει πως παίζω κιθάρα. Αργότερα πήγαμε στα Νέα Μουδανιά στο ωδείο για την κιθάρα. Όταν τελείωσα πήγαμε στο Σούπερ Μάρκετ. Τον έβαλα στο κάθισμα του καροτσιού και κάναμε μαζί τα ψώνια. Μετά πήγαμε στο σπίτι μου και ετοιμαστήκαμε να πάμε σε μια φίλη.

Παίξαμε και μετά φύγαμε. Πήγα στο σπίτι μου , ετοίμασα ρούχα και πήγα στη γιαγιά μου. Εκεί κάθισα μαζί με τον Απόλλωνα και είδα τηλεόραση. Μόλις τελείωσε αυτό το έργο που έβλεπα πήγα για ύπνο αγκαλιά με τον Απόλλωνα.

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Σήμερα ήταν μια πιο χαλαρή μέρα. Πέρασα την ώρα μου βλέποντας τηλεόραση και παίζοντας με τον Απόλλωνα και τα υπόλοιπα λούτρινα ζωάκια μου.

Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Σήμερα πέρασα το πρωινό μου βλέποντας τηλεόραση παρέα με τον Απόλλωνα. Κατά το μεσημεράκι επισκέφτηκα την άλλη μου γιαγιά για να της συστήσω τον Απόλλωνα.  Τον άφησα εκεί για λίγες ώρες, για να πάω στην Νέα Φώκαια. Όταν γύρισα τον πήρα στο σπίτι μου για να διαβάσω τα μαθήματά μου. Αργότερα παίξαμε και κοιμηθήκαμε και πάλι αγκαλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου